Nowoczesna firma to nowoczesne technologie, produkty i przede wszystkim innowacyjne sposoby zarządzania i współpracy. Skuteczne zarządzanie pozwala na ukierunkowany rozwój pracowników, wykorzystanie posiadanych zasobów oraz konstruktywne podejście do wyzwań, jakie stawia sobie organizacja i jej otoczenie.
Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniową, działającą na rynku krajowym od 1999 roku. Specjalizujemy się we wdrażaniu systemów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi i podnoszeniu kompetencji menadżerskich. Dodatkowo przedmiotem naszych zainteresowań jest projektowanie
i przeprowadzanie badań satysfakcji pracowników oraz badań mystery shopping.
Naszą misją jest poszukiwanie skutecznych rozwiązań organizacyjnych, wspieranie firm
w osiąganiu wysokich wyników pracy oraz rozwijanie potencjału ludzkiego. Konsultanci, wykładowcy
i trenerzy współpracujący z nami to praktycy zarządzania, mający stały i pełny dostęp do aktualnej, nowoczesnej wiedzy. Ich kompetencje potwierdzone są dużym doświadczeniem praktycznym, zdobytym w trakcie szkoleń i realizacji projektów w różnych firmach.
Założycielem firmy "Horyzonty" jest Sylwia Michalska-Pyszny, która od 1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich,
negocjacji handlowych i komunikacji międzyludzkiej. Zajmuje się również tematyką konfliktu w organizacji oraz prowadzeniem sesji coachingowych i mediacyjnych. Z wykształcenia jest psychologiem zarządzania, absolwentką dwuletniego programu terapii Gestalt,
ukończyła studia podyplomowe o kierunku "Negocjacje i Mediacje" w Szkole
Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe z „Coachingu”
w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w opracowywaniu
i wdrażaniu systemów okresowych ocen pracowniczych, w powiązaniu z
programami wyłaniania kadry rezerwowej, projektowania szkoleń i oceny
ich efektywności.
|