Na czym polega workshop?

To forma pracy zespołowej ukierunkowana na wypracowanie rozwiązań danego problemu, standardów pracy, wprowadzanie zmian na poziomie systemów …

Czym jest coaching?

To planowany dwustronny proces, w którym pracownik rozwija swoje umiejętności poprzez rzetelną ocenę, ukierunkowaną praktykę i regularne sprzężenie zwrotne (feedback). Jest oparty na partnerskiej relacji i wzajemnym zaufaniu między osobistym trenerem a klientem. Każdy cykl coachingu polega na wykorzystywaniu posiadanych umiejętności i wiedzy w określonej sytuacji bądź w dążeniu do celu. Efektywny coaching prowadzi do poprawy działania; jego celem jest pomoc w przełożeniu wiedzy danej osoby na jej funkcjonowanie. Osoba bierze udział w coachingu wtedy, gdy jej umiejętności i wiedza maja być wykorzystane w niedalekiej przyszłości.

 

Dla kogo?

Sesje coachingowe realizowane są dla tych pracowników, którzy posiadają różne umiejętności i chcą je lepiej wykorzystywać w swojej praktyce zawodowej. Coaching jest kierowany zarówno dla menedżerów jak i pracowników, w celu wypracowania takich metod pracy, które będą najbardziej skuteczne i przyczynią się do realnego podniesienia efektywności pracy. Głównym celem coachingu jest rozwój, który oznacza przełożenie posiadanej wiedzy na praktykę zawodową. Innym celem coachingu może być pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów lub podniesienie umiejętności zarządzania w oparciu o pracę na konkretnych przypadkach zawodowych. Sesje coachingowe często są stosowane dla grup sprzedażowych, których głównym zadaniem jest osiąganie wysokiego wyniku sprzedaży przy utrzymaniu doskonałej jakości obsługi klienta.

 

Etapy coachingu:

1.  Ustalenie, które osoby wymagają sesji coachingowych;

2.  Ustalenie z indywidualnym pracownikiem potrzeb rozwojowych;

3.  Wyznaczenie celów coachingu;

4.  Określenie najbardziej efektywnych sposobów ich osiągnięcia – stworzenie

      planu coachingu;

5.  Etapowe badanie postępów w coachingu (bieżąca informacja zwrotna).

Czym jest ocena 360°?

Pracownicy objęci oceną 360° mogą być oceniani przez: siebie samych (samoocena), swoich przełożonych, podwładnych, członków zespołu, współpracowników ...