 |
Na
czym polega workshop?
To forma pracy zespołowej ukierunkowana na
wypracowanie rozwiązań danego problemu, standardów pracy, wprowadzanie
zmian na poziomie systemów …
|
 |
 |
Czym
jest coaching?
To planowany dwustronny proces, w którym
pracownik rozwija swoje umiejętności poprzez rzetelną ocenę,
ukierunkowaną praktykę i regularne sprzężenie zwrotne (feedback). Jest
oparty na partnerskiej relacji i wzajemnym zaufaniu między osobistym
trenerem a klientem. Każdy cykl coachingu polega na wykorzystywaniu
posiadanych umiejętności i wiedzy w określonej sytuacji bądź w dążeniu
do celu. Efektywny coaching prowadzi do poprawy działania; jego celem
jest pomoc w przełożeniu wiedzy danej osoby na jej funkcjonowanie. Osoba
bierze udział w coachingu wtedy, gdy jej umiejętności i wiedza maja być
wykorzystane w niedalekiej przyszłości.
Dla
kogo?
Sesje coachingowe realizowane są dla tych
pracowników, którzy posiadają różne umiejętności i chcą je lepiej
wykorzystywać w swojej praktyce zawodowej. Coaching jest kierowany
zarówno dla menedżerów jak i pracowników, w celu wypracowania takich
metod pracy, które będą najbardziej skuteczne i przyczynią się do
realnego podniesienia efektywności pracy. Głównym celem coachingu jest
rozwój, który oznacza przełożenie posiadanej wiedzy na praktykę
zawodową. Innym celem coachingu może być pomoc w rozwiązywaniu bieżących
problemów lub podniesienie umiejętności zarządzania w oparciu o pracę na
konkretnych przypadkach zawodowych. Sesje coachingowe często są
stosowane dla grup sprzedażowych, których głównym zadaniem jest
osiąganie wysokiego wyniku sprzedaży przy utrzymaniu doskonałej jakości
obsługi klienta.
Etapy
coachingu:
1. Ustalenie, które osoby wymagają sesji
coachingowych;
2. Ustalenie z indywidualnym pracownikiem
potrzeb rozwojowych;
3. Wyznaczenie celów coachingu;
4. Określenie najbardziej efektywnych sposobów
ich osiągnięcia – stworzenie
planu coachingu;
5. Etapowe badanie postępów w coachingu
(bieżąca informacja zwrotna).
|
 |
 |
 |
Czym jest ocena 360°?
Pracownicy objęci oceną 360° mogą być
oceniani przez: siebie samych (samoocena), swoich przełożonych,
podwładnych, członków zespołu, współpracowników ...
|
 |
 |